Pomiń nawigację

Działalność zagraniczna

Udział Spółki Argo w programie promocji branży polskich specjalności żywnościowych Go To Brand

Beneficjent

Zakład Produkcyjno-Handlowy ARGO Sp.z o.o.

Wartość projektu

1 224 735,60 PLN

Wartość dofinansowania

597 432,00 PLN

Programu operacyjny

Inteligentny rozwój

Działanie

Go to Brand

Opis projektu

Projekt obejmował promowanie marki produktowej, która ma szansę stać się rozpoznawalną na rynku zagranicznym. Przedmiotem projektu były słodycze, tj. lizaki, cukierki i karmelki, które charakteryzują się naturalnymi barwnikami i aromatami. Zawierają soki owocowe i witaminy, są bez środków konserwujących.

W ramach projektu firma wzięła udział w imprezach targowych:

  • Iran Agro 2017;
  • Speciality Food Festival 2017, Dubaj;
  • Angua 2017, Niemcy;
  • ISM 2018, Niemcy;
  • Ran Agro 2018;
  • Africa's Big 2018;
  • Sial Paris 2018, Francja;
  • ISM 2019, Niemcy;
  • Speciality Food Festival, Zjednoczone Emiraty Arabskie;
  • Angua 2019, Niemcy.

Przeprowadzone działania umożliwiły nawiązanie stałych partnerskich stosunków z kontrahentami, podpisanie kontraktów handlowych. Pozwoliły wejść z ofertą na kluczowy rynku zbytu – regionu Bliskiego Wschodu i Afryki Północnej, który jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się i najzamożniejszych rynków świata. Zwiększyła się rozpoznawalność firmy oraz przychody z eksportu.

  • Nazwa Programu Operacyjnego: Inteligentny Rozwój
  • Nazwa poddziałania: 3.3.3 Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go To Brand
  • Nazwa projektu: Udział Spółki Argo w programie promocji branży polskich specjalności żywnościowych Go To Brand
  • Nazwa beneficjenta: Zakład Produkcyjno-Handlowy ARGO Sp.z o.o.
  • Wartość projektu: 1 224 735,60 zł
  • Wartość dofinansowania: 597 432,00 zł