Pomiń nawigację

Działalność zagraniczna

Udział Izodom 2000 Polska w działaniach promocyjnych branżowego programu promocji Budowa i wykańczanie budowli

Beneficjent

"IZODOM 2000 POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Wartość projektu

284 200,00 PLN

Wartość dofinansowania

170 520,00 PLN

Programu operacyjny

Inteligentny rozwój

Działanie

Go to Brand

Opis projektu

Izodom 2000 Polska zajmuje się produkcją kształtek styropianowych dla budownictwa, specjalistycznych płyt dociepleniowych oraz innych elementów z tworzyw piankowych.

Celem projektu było rozpowszechnienie innowacyjnej oferty Spółki oraz jej internacjonalizacja na wybranych rynkach zagranicznych.

Podjęte działania zrealizowano zgodnie z zaplanowaną przez Beneficjenta długofalową strategią międzynarodowej ekspansji firmy, a także z uwzględnieniem założeń branżowego programu promocji budowy i wykańczania budowli, wspierającego promocję Marki Polskiej Gospodarki. Założenia strategii ekspansji firmy w ramach niniejszego projektu dotyczyły promocji materiałów do budowy domów energooszczędnych oraz pasywnych na rynkach Francji, Niemiec, Wielkiej Brytanii, Polski oraz na rynku perspektywicznym poza Unią Europejską, tj. w Norwegii.

Dofinansowanie unijne pozwoliło Beneficjentowi m.in. na zakup usługi doradczej w zakresie przygotowania wejścia marki IZODOM 2000 na rynek norweski, czyli rynek o kluczowym dla firmy potencjale rozwoju. Dzięki konsultacjom z powodzeniem zrealizowano indywidualną misję wyjazdową do tego kraju.

 Ponadto działania informacyjno-promocyjne zrealizowano podczas pięciu imprez targowych przewidzianych w ww. branżowym programie promocji: BYGG REIS DEG w Oslo (Norwegia 2019), BALTIMAT w Paryżu (Francja 2019), BAU w Monachium (Niemcy 2019), ECOBUILD w Londynie (Wielka Brytania 2019) oraz BUDMA w Poznaniu (Polska 2019). Zgodnie z założeniami projektu, zrealizowane działania umocniły pozycję marki IZODOM 2000 na rynkach międzynarodowych oraz przyczyniły się do wzrostu sprzedaży innowacyjnych polskich materiałów za granicą. Firma eksportuje aktualnie większość swoich wyrobów głównie do krajów Unii Europejskiej, do ZEA, Maroko, Rosji oraz na Ukrainę.

  • Nazwa Programu Operacyjnego: Inteligentny Rozwój
  • Nazwa poddziałania: 3.3.3 Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand
  • Nazwa projektu: Udział Izodom 2000 Polska w działaniach promocyjnych branżowego programu promocji Budowa i wykańczanie budowli
  • Nazwa beneficjenta: "IZODOM 2000 POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Wartość projektu: 284 200,00 zł
  • Wartość dofinansowania: 170 520,00 zł