Pomiń nawigację

Działalność zagraniczna

zwiększenie konkurencyjności firmy  poprzez uczestnictwo w programie promocji branży sprzętu medycznego

Beneficjent

Medi-Sept sp. z o.o.

Wartość projektu

111 900,00 PLN

Wartość dofinansowania

67 140,00 PLN

Programu operacyjny

Inteligentny rozwój

Działanie

Go to Brand

Opis projektu

Firma Medi-Sept sp. z o.o to polski producent kompleksowych rozwiązań w zakresie utrzymania higieny i dezynfekcji. Oferuje najwyższej jakości rozwiązania w zakresie utrzymania higieny: preparaty do dezynfekcji, profesjonalne środki utrzymania czystości oraz sprzęt do sprzątania. Głównym celem projektu z pozyskanych środków unijnych było podniesienie konkurencyjności firmy poprzez udział w zagranicznych imprezach gospodarczych w programie promocji branży sprzętu medycznego. Do działań promocyjnych wytypowano wyroby medyczne marki parasolowej MEDISEPT, odznaczające się największą konkurencyjnością, tj.: alkoholowe, gotowe do użycia preparaty do mycia i dezynfekcji powierzchni oraz sprzętu medycznego VELOX TOP AF, MEDI-SPRAY oraz koncentraty na QAC: VIRUTON EXTRA,VIRUTON FORTE, Quatrodes EXTRA.


Producent w ramach projektu zrealizował udział w targach medycznych w  Düsseldorfie, wziął udział w indywidualnych misjach wyjazdowych do Rumunii, Serbii, Bułgarii, Grecji, Słowenii, Węgier, Francji, Włoch oraz zrealizował zaplanowane działania promocyjne (film reklamowy, katalogi promocyjny oraz stronę internetową).

  • Nazwa Programu Operacyjnego: Inteligentny Rozwój
  • Nazwa poddziałania: 3.3.3 Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand
  • Nazwa projektu: zwiększenie konkurencyjności firmy  poprzez uczestnictwo w programie promocji branży sprzętu medycznego
  • Nazwa beneficjenta: Medi-Sept sp. z o.o.
  • Wartość projektu: 111 900,00 zł
  • Wartość dofinansowania: 67 140,00 zł